Home alone


Hallå.

Somnade om imorse igen, fast inte föräns klockan halv 8. Barnen sovde tills klockan 10. Helt paff. Men de gick och la sig runtg 11 igår som sagt. Kom hem så sent. Men man var riktigt utvilad iallafall.

Vi har varit barnfri nästan hela förmiddagen. Casper följde med Matte och Millan till stan och till lekparken. Och Melvin är uppe hos Carro och Jim och badar.

Så jag och Danne har städat hela lägenheten, Danne diskade, sen for han och slängde kartonger, sen kom han inte tbx? Haha. Eller jo efterf ett tag, men då hade jag redan städat klart allting. Snacka om att smita från städningen. ;)
Nej, men han for och kollade om han fick tillbaka sina pengar som en kompis var skylldig honom.
Men städningen är klar och jag har inget att göra. Danne for till mamma sin för att städa hela bilen, det var inte jag så förtjust i, har nyss hängt lite tvätt.
Nu ska jag bara slappa med en kall dricka. :)

Vi blev bjuden på grillade hamburgare idag till middag, så vi ska upp till pappa min sen och grilla. Och Melvin kommer säkert vilja bada igen, Casper vill nog också bada. Det är så varmt idag.

Nu ska jag bara njuta att jag är själv för en stund. Vet ej när Casper kommer hem, men det märks. Han har nog jätte roligt med Matte och Camilla. :) Får se om Melvin kanske är kvar uppe hos Carro tills vi kommer dit? Vet ej. Men det märks också.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: M.e.n.n.a.h

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-12 @ 14:35:39
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack du..de samma

2009-07-12 @ 15:26:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0