Hello igen


Nu var det ungefär 3 dagar sedan jag skrev något. Har inte haft någon lust eller ork till att skriva.

Idag har jag och barnen varit och hälsat på Lonka, River och Holly precis hela dagen. :) Alla barnen blev ganska less mot slutet och inget var bra och alla skulle bråka och skrika. Tog oss ut till skogen så de fick springa av sig, men det varade inte länge förän de var dax att byta bajsblöja. Men så är det. Så de fick vara ute och leka på gården istället, de tyckte det var väldigt kul med vattenslangen. :) Danne och några till hade bokat gocart banan i en timme.

Är hemma själv ikväll också, De skulle festa ikväll de som körde gocart. Jag ser nån konstig film på 5an och spelar lite poker. Spelade in 1000 kr igår iafl, får hoppas på lite ikväll också. :)

Imorrn har vi planerat in en stor städning och lite tvättning eftersom vi åker till Östersund på Måndag, är borta en vecka. Sen tar Dannes semester slut. 4 veckor går fort.

Nu ska jag ägna mig åt pokern.
Bye

Kommentarer
Postat av: Becca

Vart har du tagit vägen?? Du uppdaterar inte bloggen och du är aldrig inne på msn. Har det hänt något? Börjar ju bli orolig:S

2009-08-03 @ 23:39:25
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0