Hej


Go Kvälla!

Idag har vi inte gjort mycket. Var ute en stund på eftermiddagen, tog en promenad och lekte lite utanför.
Känns som att jag ska ta tag i städningen hela tiden, men det blir bara uppskjutet. Lär nog bli imorgon då vi även ska tvätta.
Idag gjorde jag korvstroganoff, jätte länge sedan vi åt det, och gud så gott det var. Man hade nästan glömt bort hur det smakade.

På fredag ska in på stan oh handla lite sista grejor innan vi far till Östersund på Måndag, jag skulle behöva nå nya shorts och linnen. Får hoppas att rean på Cubus fortfarande är kvar. :)

Nu ska jag och lägga barnen igen, Melvin fär uppe och springer som vanligt, lägger leksaker i Caspers säng.

Hej


Melvin åker bil.

Kommentarer
Postat av: steph

kika gärna in i bloggen & va med på frågestunden? :D

2009-07-23 @ 15:34:42
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0