Hallå


Hej hallå.

Nu har jag, Danne, Matte och Millan just spelat poker. Matte vann. Snart kommer Robban ochg hälsar på, då ska vi nog dra en A-Ö. Igår spelade vi A-Ö med Ronny, han är duktig. Jag kom sist båda ggr iallafall. Ikväll ska jag vinna! :)

Sagt att det ska bli sol hela helgen, lär nog bli en hel del bad för kidsen. Jag är sugen på krocket också, var kul sist vi spelade. :)
Annars har det inte här så mycket i veckan, vart o flängt och kikat på lite filmer. =)

Kommer nå bilder på kidsen som jag knäppte idag . :)


Söt Casper

Melvin Glad. =)


Melvin springer runt bordet.




Och Casper satt på bordet.


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötaste ungarna, ever!

2009-07-16 @ 22:26:35
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0