Hallå


Tjohej.
Idag har vi hunnit med ganska mycket. Bra de:)
På förmiddagen for vi och hälsade på Lonka och barnen. De lekte och drack saft. :) Klippte även Melvins hår, mycket bättre nu.
Efter vi varit där for vi hem och skulle äta lunch. Vi hade tänkt att äta köttsoppa, men jag hade visst köpt fel så det fick bli grönsakssoppa. Inte lika god, men det gick ner. Sen skjussade Danne mig till Therese, Melvin följde med mig. När han kom hem var dörren låst, och jag hade nyckeln?hmm. Så han fick åka tillbaka, blir lätt så när vi bara har en nyckel. Så där gjorde vi nästan slut på all soppa. Haha. Melvin hade jätte roligt hos Therese, for på affärn o senae fikade vi sen for vi hem till Therese mamma och Melvin fick träffa en massa hundar. :)
Sen fick vi skjuss hem innan halv 5, och dfå var maten nästan klar. Kyckling och Ris. Mums.

Efter maten härjade barnen på och vi kollade lite på 2½män. Sen blev det kvällsfika. Runt kvart i 8 låg de till sängs.

Nu spelar jag nå poker på ps, sen blir det film.
Hoj


Casper sitter bra i sin nya bilbarnstol. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0