Film?


Nu har jag lagt ner barnen för natten.
Blev fullt spring nu mot slutet. Casper tog hela popcorn skålen och sprang in på rummet eftersom Melvin inte skulle få smaka, sen kom han ut med en tom skål och pekade mot rummet och sa, Dä Dä. Alltså Där.  och vips så var alla popcorn utspridda på barnens rum, plus i vissa leksaker. Så det var bara att ta fram damsugaren och börja städa.

Han även med att diska lite och plocka undan lite kläder innan de skulle skulle sova. Så nu behöver jag inte göra någonting nu! Underbart. :)

Funderar på att kolla om det finns någon bra komedi film att ladda hem, eftersom Danne skulle komma hem runt 11 så ska vi se skräck filmen då. Och det där badet jag skulle ta igår verkar också lockande. Får se vad jag gör.

Våra sötnosar

Ha en bra kväll!
Kommer säkert upptadera lite mer ikväll om jag inte har något att göra.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0