Dagen


Hallå.
Har varit så trött på förmiddagen eftersom jag vaknade runt 6 tiden. Tog en dusch men det funkade inte, så jag råkade somna på madrassen i vardagsrummet runt 10. Så Danne fick vara vaken med kidsen. Nu är jag pigg igen.

Efter jag vaknat efter 1 timme ungefär gick jag och lånade havregryn och vi bakade lite chokladbollar, men det blev ett himla liv eftersom barnen var tvungen att äta upp deras lunch innan de fick smaka. Men efter efter ett bra tag hade de ätit bra och de fick smaka. Sen gick de och vilade.

Har spelat lite spel nu och Danne har somnat på soffan.

Till middagen är vi bortbjudna hos Dannes mamma, blir Fondy till middag, det är himla gott. :)
Sen får barnen komma iväg lite också, härja på lite.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0