Badstranden


Yajts, nu var det ett tag sedan jag skrev.
Idag har det varit strålande väder, alldeles lagomt blåsigt.

Vid halv 12 tiden tog vi en promenad till stranden, vi blev några stycken som var där. För första gången vågade Melvin bada i havet, han fick lite pepptalk från River, sen var han i. Han tyckte det var så roligt, speciellt när det kom höga vågor så de skvätte vatten över ansiktet, han ville verkligen inte gå upp ur vattnet, men lite grin men sen gick det över.
Ser om det kanske kan bli nå stranden imorrn också, det skulle Melvin kanske gilla.

Sen for vi hem eftersom barnen skulle vila och äta lunch. Vi fick skjuss av Jim hem så vi slapp promenera upp för ett jätte lång backe med barnvagnarna, med bara lös sand. Var verkligen svårt att komma ner för den iallafall.

Efter barna hade ätit för vi vid till Herman och spelade Krocket. Denna gång var det inte lika roligt, eftersom banan var hur lång som helst, och upp i berg och konstigt, och så dålig som jag är fastnar jag på ett hål hur länge som helst, måste vart över en timme. Då blev jag less. Alla andra hade redan gått i mål och var på väg tillbaka. Men sedan bröt vi eftersom kidsen skulle hem och sova. Casper var med oss och härjade, och Melvin var hos Carro och Jim och badade.

Danne gick just upp till Robban för att dricka nån kaffe, jag har just gjort klart nyponsoppan till barnen som de ska få imorrn, hinner den kallna lite.
Danne skulle komma hem runt halv 12 - 12 så då blir det en film hade vi bestämt. Jag lär nog somna under filmen, ska ta fram madrasserna nu och ligga och se på tv.

Hej då




Casper =)



Melvin försöker sjunga igen. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0