Tisdag


Hej hallå.

Nu ligger barnen och sover, Melvin klev upp och somnade i soffan. Så ska strax bära över honom till sin egen säng. Vi har även hunnit med att tvätta lite ikväll. skönt.

Efter dagis idag for vi hem och bakade pepparkakor, det gillades av barnen. Men deras deg försvann ganska fort, tydligen var degen himla god. ;) Tur att de bara fick en liten bit att rulla med, annars hade de fått ont i magen.
Jag och Danne var tvungen att smaka av degen också, så det blev inte så värst många pepparkakor. hehe. Men, de blev ändå inte så goda enligt mig. Godare att köpa. :)

Igår kväll satte vi upp granen, imorse när Casper klev upp blev han helt till sig, och skulle inte gå ifrån granen, han stod bara och tittade på den. Tillslut fick jag bära in honom till köket för att fika frukost. Efteråt var det tillbaka för att kolla på granen. Sötungen.

Ja just, det har ju kommit lite snö också, men det var bara halt ute. Inge roligt alls. Barnen hade roligt på dagis iallafall då de fick åka stjärtlapp.. Och Melvin sa att han åkte jätte jätte fort. Han längtar redan tills imorgon.. Lovade också om degt hade kommit lite mer snö så skulle vi ta pulkan till dagis eftersom det är så nära. Och just nu ser jag att det snöar ute, eller så är det regn. Men hoppas på snö! :)

Nu ska jag kolla på lite tv och koppla av.. Gnatt


Bild från i sommars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0