Lördag


Godmörning på er.

Idag fick vi lite sovmorgon, eller antingen så hörde jag inte Casper vakna eller så sovde han lite längre. Nått av det. Men vid 8 hörde jag han skrika MAMMA ifrån rummet. Melvin sprang dit och pratade med honom medans jag klädde på mig lite snabbt, sen fick han komma upp.
Blev bompa i kanske 15 min sen ville de ha frukost. Melvin skulle ha cornflakes och Casper ville ha gröt. Sen mackor och oboy på de. Så de åt en ordentlig frukost. Bra de! :)

Verkar vara grått och tråkigt väder idag. Men pulkåkning ska vi få in ändå. Danne lovade barnen att åka nu på förmiddan. Så hoppas snön tillåter det:) Melvin ville ringa ner Liam också, får se hur det går. =)

Annars har vi inte inget planerat idag. Skönt de med!

Just ja, läste i tidningen 7 att om 2 veckor så kommer det stora lekhuset att öpnnas. DET kommer barnen att älska. När vi var på lekhuset i Ösd gick det knappt att komma därifrån. Vi kommer nog spendera många timmar där. :) Kul att de blir något sådant här med..


Nej nu ska jag umgås med kidsen.. Fast de är fastklistrad framför tvn.
ha en bra dag..


På Onsdag blir Melvin 3 år. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0