Natti


Funderar på att lägga mig ner och sova, har bäddat ner mig i soffan och ser på tv. Spelade nyss kvällskvisten, har spelat sedan klockan 22.00, runt 670 anmälda, åkte på plats 15. SURT! Blev bara 102 kr plus. Inte nöjd alls. <men klantade mig lite mot slutet, hade bara runt 29 000 marker och Big var 8000, så det va rätt så tajt emellan, all in AQ fick syn med AK, så slutade det.

Under kvällen har Carro och Jim varit här, spelade A-Ö några gånger, och jag tror jag vann alla gånger också. :) Sen kollade vi på Catch me if you can på 5an.

Se om det blir stan imorrn en sväng. =)

Ska lägga mig och kolla på Night Rider nu tills jag somnar.

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0