Fre-dagis-grillning


Godmorgon.


Imorse blev det en tidigt morgon, vaknade av att Melvin kom in och väckte mig, hade lagt upp strumpor och byxor på sängen och sa att jag skulle klä på mig och kliva upp. Jag klev upp men tittade aldrig på klockan. Skulle he på bompa åt barnen, men då var klockan så lite så bompa hade inte ens börja sändas. :O Så då tog jag med dom till sängen igen och sa att de skulle fortsätta sova en liten stund till..

Nu är de på dagis och härjar av sig, =)



På eftermiddagen ska vi upp till Matte och Camilla och grilla. Blir trevligt. :D
Ha en bra kväll. :)




Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

härlig blogg! :p

2010-05-01 @ 17:05:38
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0