kvälla.

Vad ska man göra? Lol:a eller se film.. trala
Har en Melvin liggandes på soffan just nu. Innan de la sig ikväll dukade vi fram kvällsfika men Melvin var bestämd om att han inte ville ha något. För han var redan mätt. Men jag sa att han nog skulle vakna och vara hungrig, men icke sa han.
Nu vaknade han förståss och var hungrig. Han har nyss fått fika och slocknade rätt fort efter det. Så hela soffan är beslagtagen men går nog att fläcka ut sig någonstans iallafall. :-) 

Annars har jag pluggat ikväll, all night long.. Tar en paus nu tills imorgon, har bara en fråga kvar att besvara och mitt huvud orkade inget mer. Då är det lika bra att ge upp och fortsätta då man är pigg. Annars blir det inte så bra. 

Läste att det skulle blir storm/snöoväder inatt här omkring med mycket snö. Hoppas det inte stämmer. Less på all snö och kyla nu. Men vad gör man. Tänk om man kunde styra vädret. Vilket paradis man hade haft det då.


Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra..
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0