Fredag


Godmorgon!
Idag steg vi upp klockan 7. Jag gick iväg till dagis 10 i 8 och pulkan var så dryg att styra. Det väger ju lite mer nu än förut. Och ofta vill dom att man ska springa så det går fort, men det är omojligt.

Colin gick just precis och vilade, han kändes lite varm och är gnällig. Tänder som spökar. Det ploppar fram tänder lite nu och då nu. :) Storkilllen.
Danne har redan lagt sig i soffan och han sover nog redan, tro jag ska göra detsamma..

Och mitt ryckande öga rycker fortfarande!!!  arrg.

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

2011-01-14 @ 11:29:40
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Fina barn du har :) för mig blir det nog oxå bara att ta det lugnt framför tv.en :)

2011-01-14 @ 19:05:42
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0