Söndag


Nu är helgen över, och imorgon är det dagis för barnen igen.

Idag har vi haft en slappar Söndag eftersom det regnade idag. På förmiddagen tog jag tag i tvätten då det fanns en tvättid ledigt, sen lite små städningar och slapp i soffan framför olika barnprogram som Danne har tagit hem.
Till middag for vi och hämtade Max mat och efter det blev det en till städning så det skulle va klart innan kidsen skulle nattas.  Spelade eäven bingolotto ikväll, var nära på att dra hem en Volvo c30 Drive men icke så, behövde B10, men då kom B11. Attans! Men blev en vinst på en ny bingolott iallafall! :)

Ja just, häromagen fick jag fnatt om att möblera om, blev att jag bytte rum med barnen. Så nu har de ett större rum och vi de mindre, men blev mycket bättre än innan. Har nå bilder på hur barnens rum blev iallafall.



Ena halvan av rummet


Andra halvan av rummet


Nu blr det film. Hej


Kommentarer
Postat av: Elida & Elliott

Jamen eller hur, vart riktigt irri kan jag säga! Vore superkul, dock har vi planerat att hinna fixa mycket inför flytten denna vecka när robban jobbar förmiddags. Men vi kan ju höras av om tid finnes :)



Kram på er alla!

2010-09-13 @ 12:59:19
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/
Postat av: Elida & Elliott

Ja han växer och står i, lillprinsen :) Idag får vi veta hur mycket, ska strax till bm.



Ja det ska bli så skönt att flytta, längtar massvis :) Då har vi ju även gångavstånd till varann :) Kram!

2010-09-14 @ 09:21:35
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/
Postat av: KILLENMEDSTIL ♂♂

Hej. Jag har en fråga på min blogg och jag skulle bli så glad om du kunde svara på den? :) MVH KILLENMEDSTIL :D

2010-09-16 @ 14:32:07
URL: http://killenmedstil.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0