Torsdag


Oj vi försovde oss imorse. :O Men vi kom endast 15 minuter sent, så det var inte så farligt. Men runt kvart över 5 imorse vaknade Melvin och la sig med oss, och i samma veva vaknade Casper, så Melvin skulle gå in till honom och be han komma in till oss också, men tror du inte dom började leka?
Så jag knuffade till Danne och bad han gå o hämta den, sen la dom sig i våran säng, men det tog ett litet tag innan de kunde vara tysta och somna om.
Kvart i 8 vaknade jag av att Colin skrek, och sen var vi alla uppe rätt fort då jag såg va klockan var, det första Melvin sa när jag fick upp honom ur sängen var
- Kan jag få sova bara en gång till?

Men nu är de på dagis, och Colin har lagt sig för att vila. Jag och Danne har ätit lite kladdkaka till frukost med vaniljvisp :O  inte en så bra start på dagen. Blir att göra en bra lunch!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres :)

2010-10-07 @ 09:59:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0