The Wedding

Planer. Såg den filmen alldeles nyss, men var inge hit direkt, trodde det skulle vara lite mer komedi.. aja..

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, förutom att spela bingolotto, men ingen vinst ikväll, som vanligt..
Sen har barnen vaknat styp i kvarten, jobbigt när de är krassliga.

Daniel är iafl upp hos Robban ikväll och testar något nytt spel han köpt hem, men han lär nog komma hem snart.
Jag tänkte gå o göra fika, men får nog vänta tills han kommer hem för Colin ligger här på soffan och sover, känns inte så bra o lämna han själv där, då han rör på sig hela tiden.. men min mage KURRAR


Här kommer en bild på Melvins tavla, Casper har fortfarande inte gjort sin. Men idag plockade vi nya löv iallafall, direkt efter det blev det knasiga kojan, så vi har haft fullt upp!






Ja nu kom Daniel innannför dörren, så nu ska jag göra fika.. Gnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0