Telefonen e paj?!


Är med i en tävling hos www.happilyeverafter.se och tävlar om en Tingeling film.
Gå med och tävla du också. :)


Idag har jag varit KLANTIG. Efter middagen tänkte jag gå och ta en dusch, och hämtar nytt schampo/balsam ute i köket, samtidigt som jag går in på toaletten tar jag fram telefonen ur fickan för att lägga bort den, då lägger jag telefonen i samma hand som jag håller både schambo och balsamet i, och telefonen glider ur handen och rätt ner i....TOALETTEN.. satan
Tog bort batteriet fort och Danne stod med hårtorken ett bra tag, nu får den ligga tills imorgon innan jag startar den igen.. men jag ska alltid ha sådan otur!! Startar inte denna får jag gå tbx till sony ericsson telefonen... jaja

Nu ligger barnen och sover iallafall, jag ska rosta någon macka och se på film..
Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0