NÅTT FEL på min blogg

Det är något riktigt fel på min sida här, går ej att upptadera som vanligt. Nu testade jag att trycka på redigera och skriver nu där, men kan ej lägga in bilder eller göra något annat. Vart såhär i en vecka nu. LESS! Jaja, men vi lever iallafall och vardagen rullar på som vanligt. Idag var det fotografering för Melvin och Casper. Och allt gick bra! YEY. Förra gången totalvägrade de och vi fick komma nån dag senare och hålla i dom, medans de gallskrek. :/ Alla blev häpen idag då Casper hoppade ner från stolen och sa MIN TUR MIN TUR NU. Så nu längtar jag till korten kommer! =) Och till helgen ska vi ut på roligheter med Carro & Jim, på Fredag blir det bowling och nå drickbart och charader spel hemma hos. Och en lååång sovmorgon på Lördag. =) Sen på Söndag ska vi kolla upp om det är nån friåkning på kempis så blir dit isåfall och åka skridskor. Premiär för Melvin & Casper isåfall! =) Jag ska köpa nya grillor nu på Onsdag och Danne hade redan ett par! Så i vinter blir det mycket åkning. :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0