Tisdag

Oj här var man seg på att skriva. Haft fullt upp och inte riktigt haft något att skriva på kvällarna.
Colin är dessvärre sjuk så han har man haft lite fullt upp med på kvällarna. Blivit mycket spring in och ut ur rummet, ge alvedon, nässpray, välling, vagga till sömns, vissa fall sova brevid han och mest springa och ge han tutten. Han har sovit dåligt rättare sagt. Men nu är feber borta iallafall men är lite förkyld än. Han somnade bra ikväll och hoppas natten blir lika bra. :)

( Ja, precis när jag skrev klart sista raden, vem tror ni vaknar? jo Colin. Haha, men det var bara tutten som spökade så hoppas han nu somnar om)  

Igår pyntade vi med lite stjärnor i fönstren. Köpte jätte snygga stående på Rusta för ett mycket bra pris. Det gillas. Sen blev det storstädning och jag pyntade väggen där Colin sover. Colin har ju ett eget rum men han har inte invigit det ännu sen vi bytte rum med barnen. Han kommer nog sova inne hos oss ett tag till iallafall. Vi har ingen dörr mellan barnens rum och Colins rum så känns som att de kommer väcka varan lätt på nätterna när Colin vaknar. Men just nu kör vi så här så ser vi när vi flyttar över honom till sitt egna rum. 

Jag hade iallafall en Nalle bård i städskåpet som har legat där ett tag, så den satte jag upp och några tavlor åkte upp också. Nu blev det ritkigt mysigt för den lilla mannen. =) 


Såhär mysigt blev det. 


Imorgon ska vi upp tidigt och fixa alla barnen. klockan 8 ska Melvin lämnas på dagis. Efter det ska Colin lämnas hos farmor och jag och Daniel ska med Casper till Ögon klockan 9. Får hoppas att synen är bra. Och att Casper inte blir allt för rädd att fara dit. 




Ja och en sak till. Stor killen Colin tog 3 hela steg idag. Jag satt i fotöljen och Colin stod vid bordet. Sen gick han till mig. WOW. Går fort nu säger jag bara. 
Storkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0