Poker

Idag har barnen varit på dagis, Danne hämtade dom vid kvart i 12 sen gick jag och Colin ut för att möta upp Elida. Sen gick vi hem till oss. :) 

Sen på eftermiddagen gick jag med Melvin och Casper upp till pappa min för där hade barnen nå tomtegodis att hämta. Sen ville de vara ute och leka medans jag frös ihjäl. Men vi stannade inte ute så länge.
Ikväll har jag bara spelat poker. Kom 2a i en turnering och vann 66 dollar. Nu spelar jag bara cash bord..
Danne är uppe hos Robban och spelar nå nytt Xbox spel. Han skulle komma hem strax. 

Nu ska jag fixa en macka och fortsätta spela..
Kommer in nå bilder imorgon. Sitter vid fel dator just nu..
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0