Onsdag

DAGENS: 

Uppe klockan halv 7 med 3 pigga barn. Bomba och frukost innan dagis. Medans jag glädde på Casper sin overall tyckte jag  att han kändes varm, febervarm. Tog tempen men den visade ingenting. Fortsatte att glädde på han, kände på han igen då, och glädde sedan av han. Så han fick vara hemma idag. Ville inte skicka iväg han till dagis om han var på väg att bli sjuk, eftersom både Danne och Colin har haft feber. Så Casper har lekt med Colin hela förmiddagen, byggt klossar och jagat varandra. :) 

Sen hämtade vi Melvin kvart i 12, tog en promenad till Daniels mamma för att fira Oskar som blir 18 idag. =) Blev god tårta och fika och mycket bus för kidsen. Vidhalv 4 började vi gå hemmåt igen. 

Ja direkt när vi kom hem ungefär for jag och Colin med pappa min på Willys för att storhandla. Nu har frysen/kylskåpet/skafferiet fullt igen! Sen köpte vi allt för kalaset på lördag och fixade färdigt Caspers presenter. =) 

Colin var jätte trött när vi kom hem, han fick välling sen fick han natta kudden på en gång vid 7 tiden. Och Danne ligger just nu och sover ner Melvin och Casper. 


Klockan 9 ska vi bänka oss framför tvn med toast och filmen Poseidon som går på kanal 6. 
Ha en bra kväll!

Dålig kvalitet på bilden. Tagen med mobilkameran och det var mörkt i rummet! Melvin och Casper ha iallafall myslördag framför en film. 


Colin trippar runt bordet. Han är snabb på att komma runt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0