Kalas

Imorse ville barnen upp tidigt, redan klockan 6.Kan säga att man inte var så pigg på att kliva upp då. Men det var bara att he upp sig. Vid kvart över 7 kom Danne och Colin också upp. Då blev det paketöppning för Casper. Och det första Melvin sa när han såg paketen var

- IDAG FYLLER JAG ÅR...

Ne det är Casper som fyller år idag sa vi då.

- MEN VART ÄR MINA PAKET DÅ?

Men Melvin fick hjälpa till att öppna paketen och sedan började vi att baka och fixa tårtorna.
Kan säga att de var riktigt trötta vid halv 7 då jag la ner Colin. De somnade på ca 3 min. Så imorgon lär det troligen bli tidigt också.  Men det gör inte så mycket, film nördar som dom är så kan dom sitta hela morgonen och glo. Och nu har Casper fått flera filmer idag, så nu har de många av deras favoriter, går inte att slita dom från tvn.. 

Nu ska jag kika vidare på Men In Black och Danne kommer och joinar också =)




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha så roliga barn är. Som min brors son alltid brukar fråga när nån annan får paket var är axels paket:)

2010-11-10 @ 15:29:55
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Elida & Elliott

Tack för omtanken finaste! Det måste ni göra, vi kanske kan se hur det ser ut nästa vecka. Hur är allt med er?



Kram från oss

2010-11-11 @ 14:09:16
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0