Fredagsmys

Fredag kväll och barnen har somnat. Danne somnade han också, han skulle kliva upp för en stund sedan men jag kommer nog få gå och väcka han igen på ett tag. Vi ska se lite film och smaska på godis. 
Sen blir det nog spel om inte Robban skulle komma ner, isåfall blir det Fable. :)

Annars idag, barnen har varit på dagis. Efter middagen tog vi en promenad till Hemköp och sedan var vi ute och lekade, pulkåkning osv. Tur att barnen älskar snö. :) Men vem gör inte det?!


Nu har vi fått tid till ögon för Casper. Hoppas han inte har samma synfel som Danne hade när han var mindre, bäst om han inte har nått synfel alls. Men tog bara sådär runt 3-4 månader att få en tid. Snabb dom e va...
Och snart fyller Melvin år, Gaahs tiden bara rusar iväg.. 

Neh men nu ska jag kika om Vampires har kommit upp sedan se om Danne vill komma upp också..

Ha en bra Fredag kväll!






Kommentarer
Postat av: Becca

Hahaha.. Va? Vadå hollywood stjärna.. haha..

Jepp, jag såg på vampires igår.. Det är sjukt bra, fan man börjar ju grina till var och varannat avsnitt numera... :P

2010-11-13 @ 22:37:24
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Hehe.. jaha:P

Jag tycker jag såg lite knäpp ut på den bilden:P



Ja, jag vill också ha fredag! Jag tycker så synd om Elena.. Varför ska hon vara en dubbelgångare?

Antaligen blir hon väl också vampyr för att klara sig, vad tror du?

2010-11-14 @ 11:27:50
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Ingen aning.. Tänkte du köpa boxen eller?

2010-11-14 @ 22:28:59
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0