Fredag - REGN


Ja idag regnar det, så vi köpte aldrig någon ny pool åt barnen. vi tar det då det blir varmare och vi vet att den kommer att användas. Nu hade det bara kännts onödigt. j*vla regn.

Jag och barnen trippade till dagis imorse iallafall, Danne var hemma med Colin, onödigt att dra ut lillgrabben i regnet. Vid 10 kom Jim förbi som skulle skjussa på Willys för att storhandla. Och storhandling blev det, gjorde upp matlista för 2 veckor, och vi kom undan rätt billigt också. Sen blev det en sväng in på rusta, köpte ny filt åt Colin och nå andra småsaker till mig själv. Sen gick vi in på Jysk och köpte handukar både till badrummet och till Colin. (kräkhandukar) :P

När barnen skulle hämtas regnade det som mest ute. Iallafall på hemvägen. Var sista dagen idag för barnen, så allt skulle ta meds hem, blev 2 kassar kläder, skor, regnkläder, blöjor, ja allt..

Till middag åt vi tacos och glass till efterätt. Colin fick en matburk potatis o majs. Riktigt smarrigt tyckte han det var. Hade man skeden borta mer än 10 sek började han skrika. Sen när han såg skeden komma öppnade han munnen. Lilla matvraket där.

Nu sover kidsen så nu har man lite tid för oss själva. Jag ska ta en dusch nu och sen lär de bli spel, I think. :) Om Carro & Jim var nå sugen på spel.

Nej dushcen kallar..

Lillen börjar bli stor <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 06:58:22
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0