Torsdag


Denna dag har kännts riktig lååång.

Lämnade av Melvin & Casper på dagis imorse, vid 10 kom Jenny och Ellenora på besök, vi började med en långpromenad. Var riktigt skönt.  :) Sen hängde vi hemma hos mig innan hon skulle vidare. =)

Klockan gick och halv 2 hämtade jag barnen, vid 3 kom Danne hem som hade varit och skruvat i bilen och handlat lite föda. Satte genast igång med lasange som vi skulle äta till middag. Måste nog vara den godaste maträtten. Casper gillar det verkligen den maträtten. :)

Efter maten var vi så mätta så jag och Danne var tvungen att lägga oss på soffan en sväng, Colin hade somnat i vagnen och barnen lekte på. Vet inte alls vad de tänkte leka med men täcken,kuddar och alla deras leksaker skulel in i vardagsrummet iafl. yey. Blev storstädning innan de skulle sova.

Melvin var riktigt trött ikväll, vi satt alla i soffan och kollade tv vid 7 tiden, sen gick Melvin bara iväg. Då hade han gått och lagt sig i sängen för att sova. och somna gjorde han på direkten. Sen fick Casper och gå och sova, han tog det lite längre tid för. Men nu sover alla barnen för natten.

Jag har nyss kollat på The Secret Life Of The American Teenager. Från början fastnade jag inte direkt för serien men nu tycker jag det är riktigt bra. Spelar även lite poker på ps, går hyffsat bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0