slappardag

Hoppas värmen är här för att stanna nu. Idag har det varit riktigt fint väder.

Idag har vi softat och handlat mat/fredagsgodis, sen återigen slappat, duschat och sett film.

Till middag gjorde vi tacos med kött och kyckling, favorit mat! :) Efter middagen tog vi fram popcorn och lite godis och hyrde en film, såg Åsnan och kampen mot halvmånderiddaren. Barnen kollade så länge det fanns gotta framme sen sprang de runt och härjade och brydde sig inte om filmen alls, då fick de ställa sig i duschen. Efter en stund joinade även jag och Colin.

Colin blev riktigt trött efter badet men föröskte hålla han uppe en stund till. Vid 7 fick han välling och slocknade direkt i sängen. Samtidigt som jag nattade Colin tog Danne med sig barnen in på rummet och läste sagor för dem, de slocknade också på direkten. trötta härliga barn.


Nu sitter jag i soffan och kikar på Prinsen och jag på tv4+. verkar helt okey.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0