Onsdag



Har vart lite halv seg idag, eller snarare trött. Somnade sent och vaknade tidigt. Men vid 10 tog jag en powernap och den behövdes. :)  Sen gick vi ut i till den underbara värmen. Barnen badade och åt lunch ute. Härligt härligt.

Igår var jag iväg och solade med Mamma och Carro på det nya stället. Blir väl en till solning innan helgen också. Tänk om man kunde bli brun av solen istället så slapp man dessa solarium. men jag BRÄNNER mig bara ute, därför jag inte gillar att vistas i solen så mycket.
Idag har jag bränt mig rejält. Vi satt ute i 2 timmar ungefär. Och jag satt med ryggen mot solen. Ändå tyckte jag att det var rätt svalt och skönt ute, tyckte inte solen kändes så jätte varm, men sen när jag kom hem, har jag bränt nästan hela ryggen. AJ AJ. Är knallröd. Är lite avundsjuk på Danne som blir brun, och barnen också. Bara jag som inte blir det!

Jaja.
Ikväll har vi spelat spel igen. Först A-Ö och monopol. Men ikväll vann jag inte. :b
Bakade även en kaka till spelet, den vart god, men den skulle bli bättre. Råkade he i för lite marsansås och den råkade bli lite för hög så den blev inte helt gräddad och det smakade nästan inge marsan alls.. Nytt försök imorgon. ;)


Nu ska jag kolla på The Secret Lite Of The American Teenager innan sängen kallar.

Adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0