Måååndag

Gaahs somnar på soffan varje kväll. Ikväll får jag skylla mig själv eftersom jag la mig ner frivilligt och vi skulle bara vila "en liten stund". Men det blev några fler timmar. Jag ska göra en macka sedan lägga mig i sängen.

Får se om Colin vaknar något inatt. För några dagar sedan lärde han sig att vända sig från rygg till mage helt. Och han gör det varje gång han ligger på rygg. Även när han ska sova, sen går det en stund och då gnäller han för att han inte vill ligga på mage länge. Sen tycker inte jag om att han ska ligga på mage när han sover. Inte när han är sådär liten. Igår när vi skulle gå och lägga oss sovde han på magen, med huvudet rätt ner i kudden, såg rätt obehagligt ut, så jag sa åt Danne att ta upp honom så han kunde sova brevid mig, man blir ju orolig för ingenting.
Ikväll har han inte vänt sig någonting i sängen så det ser bra ut än så länge. ;P


Idag har det varit piss väder. RIKTIGT pissväder. what to do lixom.. SOL KOM FRAM NUUU!!!!
Tog en promenad till affärn idag i regnet och handlade. Nej jag var inte alls blöt när jag kom hem? Det droppade vatten nerför hela ansiktet och kläderna var riktigt blöta. Melvin var den enda som hade regnkläder på sig. Tur han.

Kom just på att jag hade planerat att duscha innan jag skulle lägga mig ner för att sova. Bra att komma på det mitt i natten. Får man duscha den här tiden tro? Tro iförsig inte att det hörs något, isåfl skulle man höra lika mycket på dagarna. Så kanske en snabbdusch innan sängen kallar. Klockan börjat springa iväg..


Godnatt! :)


Lillkillen som snart blir 4 månader <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0