Lördag


klockan är natt och jag är vaken. har redan sovit några timmar och ska snart lägga mig i sängen för att sova lite till.
Efter barnen lagt sig ikväll skulle ja och Danne hyra en film. Hyrde alfdrig någon igår eftersom barnen somnade så sent, men vi hyrde Fanboys. Den är rolig. Vi hade planerat att hyra Daybreaker men båda blev lite osäker precis när vi skulle hyra.  Och jag somnade såklart till filmen och vaknade nu. Yey..


Vart lite blåsigt idag, men helt okey ute väder. Jag, Melvin & Casper gick till Amanda, Ängla & Nova. Vi skulle till lekparken. Var där i några timmar och barnen hade det jätte roligt. :) Nästa gång får man ta med sig nå engångsgrillar och grilla korv. Mysigt ställe iallafall. :)  Sen kom även Danne och Colin förbi och sa hej. Sen såg vi att klockan hade rusat iväg till middagstid så vi promenerad hem och började med middagen.
Efter middagen gick vi till kiosken där barnen fick köpa lite lördagsgodis, efter lite bompa och godis gick de och duschade och sen joinade även jag och Colin i duschen. Colin tyckte det var jätte skönt och Melvin & Casper hade en mugg var och hällde vatten över magen hans så han inte skulle frysa. Efter en timme i duschen klev vi upp och bäddade ner 3 trötta barn i sängarna.

Vart en bra dag. Och nu v'ntar sängen snart igen
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0