Lördag


Dagen började med att barnen sovde till halv 8.. Yey sovmorgon. ;P Sen blev det bompa och frukost + lunch innan vi begav oss ut. Jag, Carro, Melvin och Colin tog en promenad till extra för att köpa snus.
När vi kom hem var vi helt utmattade. Jag satt mig ner med Colin och orkade knappt göra något. Och Danne fick nå fnatt och började städa bakom soffan, tvn osv.. Så när han ändå hade dragit fram allting så bestämde vi oss för att möblera om. Vi bytte plats på tvn och soffan. Blev mysigare såhär. Mycket bättre blev det iallafall.

Efter möbleringen började Danne med middagen, köttfärsås och pasta, sen däckade vi av på soffan igen. Trodde jag verkligen skulle somna, men höll mig vaken. Vid 6 tiden fick barnen ställa sig i duschen och vi städade i ordning allt innan sängen. Melvin var inte så trött eftersom han somnade när vi kom hem från promenaden, men Casper var riktigt trött och slocknade vid halv 8. Melvin somnade för en stund sedan. Han har suttit i soffan med mig och kollat tv och fikat mackor. Ska strax bära över han till sängen sin..

Var även ut och gick ikväll, ska försöka göra det varje kväll. Riktigt härligt faktiskt. Gick i ganska snabb takt så den långa vägen tog bara 30 min.. :O Blir samma sväng imorgon. :)


Nu ska jag lata mig soffan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0