Bad + grillning


Idag har vi varit på fläng hela dagen. Melvin och Casper däckade så fort de la sig i sängen.
Efter lunch tog jag, Carro, melvin & Casper bussen in till stan och mötte upp Veronica. Sen gick vi på lekparken en stund, sen åt mjukglass och hem till syrran.
Där var vi tills pappa skulle komma och hämta oss, fick även med mig en Ikea kasse med kläder från Veronica, behövdes. :D  Ska ta o rensa garderoben min ikväll och ta bort allt jag inte använder. Och det är MYCKET!

När pappa kom for vi på Coop och handlade en pool till barnen, och lite grillsaker.
Det skulle badas och grillas. :)

När grillningen började kom Danne och Colin och åt, de hade tagit en promenad till barnens farmor och hälsat på. Efter maten var klockan haölv 7 med väldigt trötta barn så vi vandrade hemmåt då.

Nu ska jag spela bingolotto. Hoppas på vinst! :)


Melvin hoppas från kanan.





Hoppas på sol imorgon, för då blir det mer bad. =)

Kommentarer
Postat av: Beauty Treatments

Hi, very nice site! Good luck!

2011-05-02 @ 12:13:13
URL: http://beauty-treatments.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0