HAY


gahs, 5 dagar sedan jag upptaderade.. men har inte haft någon ork till det.
Men vi har det bra. allihopa. =)

I helgen var jag ut med Amanda. Det var roligt, förutom att vi tappade bort varandra, och det var såå mycket folk att man knappt kunde gå någonstans. För att gå på toa fick man stå i kö i ca 30 min.yey.. Men ja, proppat med folk. Tillslut träffade jag en gammal kompis som jag fick åka hem med. Kom hem runt halv 2 iallafall, lagom tid. Tog sovmorgon, kändes som att klockan var runt 1-2 när jag vaknade, att jag hade sovit hela dagen. Så jag klev upp, och klockan var inte mer än halv 10..Så då gick jag och la mig igen..

I Söndags kom Elida, Robban och Elliott på besök. Så söt liten pojke. =) De stannade kvar och spelade bingolotto, men ingen av oss vann. men nära var vi allihopa.


Nu ikväll hoppas vi på att det blir poker, men än vet vi inget..annars blir det film eller något..

Nu blir det oboy + macka!


Kommentarer
Postat av: Becca

Det tycker jag att du ska göra! Den finns väl en ny sushi restaurang istan?

2010-08-30 @ 21:21:27
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0