Lördag

HELG och Lördag.

Trodde vi skulle få en liten liten sovmorgon imorse men icke. Både Melvin och Casper somnade sent igårkväll. De ville absolut inte sova, de somnade runt 10 halv 11 kanske, och upp 6 imorse. :O Danne och Colin sovde vidare medans jag och barnen fixade god frukost och kollade bompa. =) När de Danne klev upp tog jag en storstädning i sovrummet och köket samt Caspers rum. Casper har 2 dörrar i hans rum, en ut till hallen och en in till vårat rum, den dörren som går till vårat rum har inte gått att öppna för handtaget fanns inte där då vi flyttade in. Men nu har vi tagit bort hela dörren, så nu kanske Casper vågar sova inne på hans rum igen. Han har fått sovit på våra rum de senaste dagarna för Casper pratar om spöken i rummet och att han är rädd.

Ikväll gick det bra att sova ner han iallafall, nu ser han in till vårat rum och kan lätt gå över om han vaknar. Blev lite mer luftigare på rummet hans också, blev så instängd innan då de inte finns nå fönster där inne.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, haft lite besök här idag bara, och gått på kiosken och handlat lördagsgodis åt kidsen. Ja film såg vi också. Efter middagen satt vi ner oss i soffan och hedde på Lejonkungen, verkligen åratal sedan man såg den, barnen verkade inte vara intresserad alls. När deras godis var slut ville de inte kolla längre, då gick de och lekte medans jag och Danne kollade klart. En bra film iallafall. =)


Nu ikväll har de blivit lite poker. Blev en 1.10$ turnering för mig. Men åkte. Riktigt piss över den sista handen. Satt på 10 J suited. Ingen hade höjt och jag synar 80. Floppen kommer 10 4 4, Första bettar 80, andra höjer till 480 och jag synar. (igentligen skulle jag inte synat, satt och spelade bowling och tryckte för snabbt.) Turn- 10 (där blev jag glad över att jag synade) Fick där in kåken. Första passar och jag trycker all in med 2500. River- A. Han satt på AA. Lucky eller vadå. Han hade bara flyt som fick in A på river, jag tycker inte han förtjänade den potten som han spelade essen. Farligt att inte höja innan floppen med AA då många redan hade synat innan honom. Många tror att AA är värsta handen och alltid vinner, och synar bara med för att potten ska bli större. Men nu gick det ju bra för honom, den här gången..

Men men.. Nu ska jag kika lite tv och kolla om Rebecca kommer in på msn senare. :)

Lite bilder från idag/igår kommer upp också..



Casper och Melvin inne på Caspers rum.


Colin och Melvin ligger och leker. :)


Melvin provar sin kostym han har fått. Snyggingen. =)


Casper ville också prova den. En till snygging. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0