Torsdag


Solvädret håller i sig fortfarande, lite molnigt idag, men värme var det iallafall. Melvin var uppe tidigt imorse, han gick upp först ut av alla och gjorde sin egen frukost. :O Ja sin egen frukost. Han kan han. Jag vaknade runt 6 tiden av att jag hörde någon var uppe, Melvin satt då vid köksbordet och hade plockat fram en egen skål, hällt upp cornflakes och mjölk och åt. Tokig pojk. :) Sen vaknade Casper och han fick fika han pckså, sen hoppade de in i duschen, sen efter 8 vandrade vi iväg på dagis.

När vi kom hem hände det inte så mycket, lite städande och tv tittande, sen skulle de hämtas igen. :b Efter hämtning tog vi en extra sväng in mot skogen för de var så skönt ute. :)

Efter middagen for jag och storhandlade och när jag kom hem var det nästan tid för barnen att gå och sova. Trötta små barn. Somnade rätt fort ikväll, Colin somnade för en kvart sedan ungefär. Har blivit lite poker ikväll och tv. =)
Mitt internet har ju vägrat att funka de senaste dagarna, men Danne fick igång det idag. Så det är bra! :D

Imorgon ska barnen på dagis igen, efter lämningen följer Lonka och Holly med och hälsar på, ska bli roligt. Var ju ett tag sen man sågs.

Nu ska jag fortsätta se According to Jim på Comed Central. Love it! :)




Melvin ute och cyklar.


Casper busar omkring. =)



Colin säger Hej. :D


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha.. Vad busig Melvin ar.. Men hur nar han upp till att ta fram skal, mjol och cornflakes? Haha, skrattade som fan nar jag laste det.. haha

Sot Colin ar, liten gubb frilla..:P Vill verkligen halla i och mysa med honom.:)

2010-04-15 @ 23:08:50
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha, vilka busar!:D

Nja, jag vet inte. Jobbar ju ikväll och sedan ska jag ut på krogen en sväng. Ev är jag inne imorgon, börjar jobba sex imorgon.. Jag var inte inne igår för vi hade gäster;)

2010-04-16 @ 15:15:50
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

vilka busar ;)

2010-04-17 @ 10:19:40
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0