Monday


Måndag och barnen är på dagis idag. Blev lite stressigt imorse då vi inte vaknade av väckarklockan. Melvin och Casper som egentligen bruka vakna runt 6 tiden var inte alls vaken. 10 i 8 vaknade Colin och då vaknade jag.
Jag visste att det var nånting som skulle göras idag, men kom inte på vad, gick upp med Colin och då kom jag på att barnen skulle på dagis.. Men vi blev klara rätt fort ändå. Danne fixade frukost till barnen och sånt och jag fixade Colin. Vid 20 över 8 var vi klara med att gå. Inte dåligt..

Nu ligger Colin och vilar, och jag funderar på att se Vampire Diaries, fast börja på första avsnittet. Det måste städas lite också, men de skjuter jag upp till lite senare. Så skönt att bara ligga i soffan och igentligen inte göra nånting. Inte så ofta man har tid till sånt förutom på kvällarna..

Nu ska jag tvinga iväg Danne på kisoken för att köpa snus, han lovade igår kväll att gå iväg då de öppnar för han ville ha min näst sista snus.. Så de är bara för han att pallra sig iväg. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0