Lördag


Godmorgon 'gäsp'

Halv 6 vaknade jag av att Casper var på väg upp ur sängen. - Lägg dig ner och sov en stund till, sa jag.
Han la sig ner snällt, men sova skulle han då inte göra. Tillsslut låg han och ropade på Melvin i hopp om att han också skulle vakna. Kvart över 6 var alla vaken.Hedde på barntv åt barnen sen gick jag tillbaks och gosade med Colin till 7 tiden. Då ville Melvin ha frukost.  =)



Idag blir Colin 2 månader, gud så stor han har blivit. På Torsdag ska vi fara och väga igen, fast jag komma inte kunna vara med, jag hade visst en synundersökning inbokad samma tid.

Nu ska jag ta en snabbdusch, sen ska barnen in i duschen också..


Hej hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0