Veckan i bilder.


Hej alla.
Vart seg på att upptadera, men inte haft något lust eller ork. Nu är det långhelg för mig, känns skönt. Börjar jobba på Tisdag igen, sedan Onsdag och Torsdag sen är praktiken över.

Melvin sitter här brevid mig och bara pruttar. Casper har redan somnat, Melvin får vara uppe en liten stund till.
Slutade klockan 14.00 idag, då kom Danne och hämtade mig, sen for vi hem och storstädade. Melvin och Casper skulle städa deras rum, Sa dom. Men när vi kom in var ALLA leksaker utspridda över golvet. Så blev en städning innan de la sig i sängen istället.

Vad som händer i helgen har jag ingen aning. Vi ska nog bara ta det lungt, imorrn hade Danne bokat tvättid, så vi lär nog ägna oss åt det en del. Annars vara ute antar jag. :)


Här kommer lite bilder under vad vi gjort i veckan. Blev lite kort. :)


Melvin med sin nya Spiderman dräkt. Glad han blev när han fick den. :) Endast 179 kr.


Casper ville också prova den. Sötnos.


Melvin bygger med Lera. Ska göra en boll.


Casper skulle dela på allt. Sedan blanda alla färger. :)


Danne var rätt så händig och gjorde lite fina "djur" eller något. :)


Dannes Bil och djur. hehe.


Tog en promenad till lekparken gjorde vi också. :)


Gunga är roligt, tyckte både Danne och Casper. :)


En trött Casper innan vi vandrade till Dagis imorse (Fredag 06:15)

Nu säger Danne godnatt! :) Bild frfån i Fredags tro jag det var. Filmdags!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0