Torsdag.


En liten uppdatering, fast jag har inte så mycket att upptadera ändå.

Efter dagis idag hann vi vara hemma en sgtund innan vi gick upp till pappa min. Där bjöds det på Ris och kycklinggryta i ugn, riktigt gott var det! Fick med oss lite rester hem så det lär nog ätas upp ikväll. =)

Just nu är barnen vakna än, Melvin har spring i benen och håller Casper vaken. Skickar över leksaker i sängarna och byter täcke osv. Riktigt jobbigt då han aldrig vill sova. Men Casper lär bli less snart, han bruka bli det och lägga sig ner. Undra hur det blir när båda har en säng de kan kliva upp ur. Gahs.

Ja, Danne blir hemma imorrn också, mådde illa imorse och har knaprat alvedon hela dagen. Och imorrn jobbar han annars bara till 11, så det var lika bra o vara hemma och jobba till veckan. Så vi far och storhandlar direkt då vi lämnat barnen på dagis, får man en god frukost då vi kommer hem. :)

Vet inte alls vad jag ska göra nu, är rastlös. Glömde både snusen och telefon uppe hos pappa, men orkar inte palla mig dit. Får ta det imorgon bitti istället.

Hoppas in i duschen kanske man ska göra, så är det klart!

Hej

 



Måste försöka knäppa lite nya bilder, så jobbigt då man inte äger någon kamera. Men det skall införskaffas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0