Onsdag


Hej svejs.

Idag har jag storstädat lägenheten, känns skönt nu i efterhand. :) Men jobbigt under själva städandet. Köpte lite städgrejor på affärn imorse och skrubbade i varje hörn och alla lister. Låg på golvet och skurade med trasa först med en viss spray innan jag moppade. Nu är det fint:) Men nsart är barnen hemma, undra hur det komma se ut ikväll. Behövs nog en till städning då. :b Men vi ska försöka vara ute idag och åka pulka osv, så det kanske inte blir så mycket stök hemma.

Sen glömde barnen öppna deras adventskalender imorse, så det ska de också få göra. :)

Jag och Danne har slagit in lite julklappar och lagt under granen.
Tog även nå småsaker ifrån barnens rum och slog in, för de kommer garanterad vara där och snoka senare, och vilja öppna alla paket, så då har jag slagit in ett paket till dom var som är från deras rum, som de kan få roa sig med att öppna, om de nu lovar att inte öppna resten av paketen. :b Får se hur det funkar! :)

Nu ska Danne spela klart Nhl matchen, sen ska vi ner och hämta upp pulkan och boka tvättid, ska även bära ner Melvins cykeln i förrådet, den står i trappen just nu, och där kan någon ta den. Inte bra.. Så den ska ner idag.

Efter lite pulkåkning ska vi in och fixa ihop lite lax och potatis. Mums! :)

Nu måste jag kila!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0