Helgens slut


Nu är helgen slut. Riktigt tråkigt. Än fast vi inte har gjort så mycket, mest tagit det lungt och varit hemma. Hade lite besök under fredagen som var här och firade Melvin. Annars har det varit lungt.

Imorrn är det dagis som gäller för barnen. De var hemma hela förra veckan, så de ser verkligen ifram imot att gå till dagis. Speciellt Melvin. Jag själv ska på skolan imorgon, inte så länge kvar på denna termin nu, och snart är jag klar med alla uppgifter. 2 eller 3 kvar bara. Rätt lugnt! :) Slutar vid 2 tiden, samma som Danne, då åker vi till dagis, som ska ha lucia. Ska bli roligt att se på. :)

Ska försöka få nå plugg gjort ikväll också, men har inte suget inne. Känner mig så trött. Somnade sent igår natt, och klev upp tidigt imorse. Men vid 3 tiden ungefär idag somnade vi alla fyra inne i vårat sovrum, vaknade vid kvart i 5. Upp på direkten och börja med middagen, som blev misslyckad. :b Men vi fick i oss mat ändå. :)

Just nu har Melvin stigt upp igen, han kunde inte sova. Melvin och Danne sitter och fikar kvällsfika innan han ska lägga sig igen. Melvin gjorde nyss en macka åt mig, fick en smörklick i mitten, lite utspritt, och en delad skinka. Men den var god. :b





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0